منوی دسته بندی

پارک جنگلی سی سنگان در مازندران

معرفی

استان مازندران استانی شمالی ایران است که می‌تواند زیبایی متنوعی را برای دیدن در اختیار شما قرار دهد. پارک جنگلی سی سنگان یکی از این موارد می‌باشد که در نوشهر مازندران قرار دارد. این پارک جنگلی نه تنها جنگل بلکه دریا را نیز با خود به همراه دارد.

در پارک جنگلی سی سنگان شما می‌توانید از مکان‌های اقامتی نیز استفاده کنید و علاوه بر آن می‌توانید از نیمکت‌های چوبی درون پارک نیز برای صرف یک چای و عصرانه استفاده کنید.

پارک جنگلی سی سنگان در مازندران
پارک جنگلی سی سنگان در مازندران

پارک جنگلی سی سنگان امکانات دیگری هم دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید از دوچرخه‌های کرایه‌ای یا اسب‌های موجود در این پارک برای چرخ زدن در میان جنگل‌های انبوه استفاده کنید.

پارک سی سنگان تنها یک پارک نیست بلکه مکانی سرگرم کننده برای افراد از کودک تا بزرگسال می‌باشد.

می‌توانید برای تماشای سریال مورد علاقه خود به سینمایی رجوع کنید که تحت عنوان سینمای روباز از آن یاد می‌شود. بیشتر شب‌ها برنامه‌های خاصی وجود دارد که می‌تواند لحظات خوشی را برای شما به وجود آورد. در پارک سی سنگان می‌توانید از مراسم‌های محلی مازندران لذت ببرید و به تماشای آنها بنشینید. علاوه بر آن می‌توان به وجود جت اسکی، موتورهای چهارچرخ، قایق و دیگر تفریحات نیز اشاره نمود.

پارک جنگلی سی سنگان
پارک جنگلی سی سنگان

در پارک سی سنگان می‌توانید بلوط‌های جدا شده از درختان را مشاهده نمایید که در زیر پای شما همانند خش خش برگ‌های درخت به نواختن می پردازند. بیشترین درختان موجود در این پارک از نوع بلوط می‌باشد. این پارک برای ورود دو راه دارد که از هر یک از راه‌ها می‌توانید وارد شوید.

امنیت پارک به دلیل وجود نگهبانی‌های مختلف خوب می‌باشد.

تصاویر

آدرس پارک جنگلی سی سنگان کجاست؟

استان مازندران ۲۷ کیلومتری جاده نوشهر به نور.

به این مطلب امتیاز دهید. سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *