منوی دسته بندی

باداب سورت در مازندران

برخی از مناظر وجود دارند که شرایطی متفاوت دارند و شاید تاکنون مشابه آنها دیده نشده است. باداب سورت در استان مازندران نمونه‌ای از این موارد می‌باشد.

باداب سورت پله‌هایی دارد که این پله‌ها طبیعی هستند یعنی انسان‌ها آن را نساخته‌اند. تفاوت این پله با پله‌هایی که تاکنون دیده‌اید، وجود آب بر روی آنها می‌باشد. این آب در هر زمان به یک رنگی دیده می‌شود. بعضی موقع‌ها به رنگ قرمز، بعضی موقع‌ها به رنگ مشکی و… است.

باداب سورت در مازندران
باداب سورت در مازندران

برای رسیدن به این زیبایی منحصر به فرد باید راهی را پیاده بروید. پس از آن به پله‌هایی خواهید رسید که در زمان قدم برداشتن، صدای چکه کردن آب را می‌شنوید.

هر زمان که نور خورشید می‌تابد، این زیبایی نیز دو چندان خواهد شد. رنگی زرد و سبز وجود دارند که حالتی طلایی رنگ را به پله‌ها می‌دهند.

در کنار این پله‌ها می‌توانید سرسبزی را مشاهه کنید که شاید تاکنون ترکیب این ساختار خاص، سرسبزی و آسمان را ندیده باشید. این منظره مخصوص ثبت عکس است. متأسفانه با توجه به این که اهمیتی به این منطقه داده نمی‌شود، تخریبی جزئی نیز رخ داده است.

باداب سورت در مازندران
باداب سورت در مازندران

آبی که در باداب سورت وجود دارد، آبی از نوع گازدار می‌باشد. این آب گازدار در بخش چهار دانگه، دهستان پشت کوه نیز قرار دارد.

باداب سورت ۱۸۰۰ متر از دریا فاصله دارد، بنابراین آب و هوایی خوب دارد که می‌توانید از گرمای تابستان به این منطقه مهاجرت کنید.

اگر دوست دارید تا لحظاتی را در آبی گرم و آرامش بخش قرار بگیرید، به شما توصیه می‌کنیم که از جکوزی این منطقه استفاده کنید. به دلیل عمیق بودن این منطقه آبی گرم خواهد بود. این آب نقش از بین برنده دردهای عضلانی را دارد.

آدرس باداب سورت

به این مطلب امتیاز دهید. سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها 3 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *