منوی دسته بندی

دریاچه فراخین در مازندران

معرفی

دریاچه فراخین در شهرستان نوشهر در استان مازندران قرار دارد که کمتر کسی می‌تواند آن را شناسایی کند. زمانی که در حال عبور از جاده چالوس هستید، می‌توانید از مسیری عبور کرده و از جاده‌ای فرعی به محل مورد نظر بروید.

جاده خاکی دریاچه فراخین
جاده خاکی دریاچه فراخین

این دریاچه در میان انبوهی از درختان قرار گرفته است. این دریاچه همانند یک مکان مصنوعی می‌باشد که توسط انسان ساخته شده، در صورتی که این گونه نیست. مکانی کاملاً طبیعی و بدون دخالت انسان می‌باشد.

افرادی که از وجود در محل‌های پر سر و صدا و پر ترافیک حتی در مکان‌های دیدنی نیز دل خوشی ندارند می‌توانند از دریاچه فراخین نیز لذت ببرند زیرا این مکان تاکنون به مکانی پرتردد تبدیل نشده است.

وجود آبی زلال و سرسبزی درختان در این آب، منظره‌ای بسیار دیدنی می‌باشد. برای دیدن این مناظر بهتر است تا در فصل‌های خاص مثل اردیبهشت تا شهریور به این مکان سفر کنید.

دریاچه فراخین
دریاچه فراخین

برای رفتن به دریاچه فراخین ضروری است تا هرچه که برای یک سفر نیاز دارید را در خودروی خود داشته باشید. بیشتر از همه تغییرات شرایط آب و هوایی بسیار مهم می‌باشد. بنابراین سعی کنید تا همراه خود غذای کافی، پتو، چادر و لباس مناسب داشته باشید زیرا در هر لحظه امکان سرد شدن هوا وجود دارد.

آدرس دریاچه فراخین کجاست؟

وجود مکانی بکر راه دسترسی سختی دارد، بنابراین برای رسیدن به دریاچه فراخین باید از جاده‌ای خاکی عبور کنید تا به روستای ویسر برسید و پس از عبور از این روستا به دریاچه می‌رسید. برای یافتن محل این دریاچه راه سختی را پیش رو دارید زیرا در مسیر خود دوراهی‌های بسیاری را مشاهده خواهید کرد که رفتن به یک مسیر اشتباه می‌تواند زمان شما را تلف کند. بنابراین برای دیدن این منظره نیاز است تا به این صورت عمل کنید: در ابتدا باید در دو مورد اول به سمت راست بروید، پس از آن به سمت چپ، در دو راهی بعدی سمت راست و سپس در بعدی سمت چپ را انتخاب کنید.

به این مطلب امتیاز دهید. سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها 2 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *