منوی دسته بندی

پل معلق مشگین شهر در اردبیل

معرفی

اگر دوست دارید تا برای یک بار هم که شده، ایستادن بر روی ارتفاع هشتاد متری را تجربه کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها پل معلق مشگین شهر در اردبیل است. پلی که می‌توانید با استفاده از آن فاصله بین یک دره را طی کنید و به زیبایی‌های این منطقه را بهتر مشاهده کنید.

پل معلق مشگین شهر
پل معلق مشگین شهر

این پل معلق پلی است که قسمتی از آن با استفاده از شیشه ساخته شده که این قسمت نیز یکی از هیجان انگیزترین بخش آن می‌باشد. شما از این قسمت شیشه‌ای می‌توانید آنچه که در زیر پای شما قرار دارد را به راحتی ببینید و از دیدن آن نیز لذت ببرید.

طول این پل در حدود ۳۶۵ متر می‌باشد و عرض آن نیز به دو متر می‌رسد. از سال ۱۳۹۴ بخصوص در فصل‌های گرم سال گردشگران زیادی بر روی این پل معلق قرار می‌گیرند و به ثبت تصویر می‌پردازند.

پل معلق مشگین شهر
پل معلق در شهر مشگین شهر

این پل بر روی یکی از معروف‌ترین پارک‌های جنگلی این منطقه قرار گرفته و همچنین در زیر آن رودی جاری است که می‌توانید منظره زیبایی را مشاهده کنید. در صورتی که زمان کافی برای لذت بردن از طبیعت را دارید می‌توانید از پارک جنگلی زیر این پل معلق بازدید کنید زیرا در این پارک جنگلی امکان استفاده از وسایل نقلیه قدیمی وجود دارد که حالت نوستالژیکی را با خود به وجود می‌آورد.

وسیله نقلیه قدیمی در پل معلق
وسیله نقلیه قدیمی در پل معلق

پل معلق مشگین شهر نه تنها در روز بلکه در شب هم قابل استفاده می‌باشد البته استفاده در شب به افرادی توصیه می‌شود که توانایی دیدن این ارتفاع 80 متری را ندارند. تنها زیبایی این پل در شب روشن شدن چراغ‌های تعبیه شده بر روی آن خواهد بود که محدوده و امتداد پل را به شما نشان می‌دهد.

پل معلق در اردبیل
پل معلق در اردبیل

این پل از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارد و امکان افتادن از آن تقریباً صفر خواهد بود زیرا حفاظ‌های بلندی در دو طرف آن وجود دارند که می‌توانند از افتادن جلوگیری نمایند.

زیپ لاین

از جاذبه‌های دیگری که در کنار این پل معلق می‌توانید از آن استفاده کنید، استفاده از زیپ لاین است. هیجانی که در زیپ لاین در انتظار شما خواهد بود در مقایسه با هیجان استفاده از پل معلق قابل مقایسه نیست.

زیپ لاین پل معلق مشگین شهر
زیپ لاین پل معلق مشگین شهر

بیگ جامپ

بیگ جامپ به شما امکان تجربه یک پرش آزاد ایمن و بی‌خطر را می‌دهد. پرش از ارتفاع همیشه هیجان‌انگیز است. حال فکر کنید که یک پرش ایمن و بی‌خطر چقدر میتواند لذت بخش و هیجان‌انگیز باشد.

بیگ جامپ در کنار پل معلق
بیگ جامپ در کنار پل معلق

بیگ جامپ پل معلق در پنج طبقه ساخته شده و شما می‌توانید از هر کدام از طبقات پرش را تجربه کنید.

سایر امکانات

در این منطقه علاوه بر امکانات تفریحی، امکانات دیگری برای رفاه حال افراد نیز در نظر گرفته شده که شامل مغازه‌های مختلف، صنایع دستی، غذاهای محلی، موتورسواری، کارتینگ، اسب سواری، پل چوبی، آلاچیق عشایری، نمایشگاه‌های فصلی، مکان‌های اقامتی و … می‌باشد.

کلیپی از پل معلق مشگین شهر

پل معلق در چه ساعاتی باز است؟

معمولاً همه روزه از 8 صبح تا 8 شب باز است.

شماره تماس پل معلق چند است؟

04532550010 و 04532550012 و 04532538298 و 09124451377

آدرس پل معلق مشگین شهر کجاست؟

استان اردبیل، شهرستان مشگین شهر، خیابان سعدی، بالاتر از میدان دادگستری، پشت بیمارستان ولیعصر.

به این مطلب امتیاز دهید. سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *