منوی دسته بندی

روستای زیارت در استان گلستان

معرفی

زندگی شهرنشینی دغدغه‌های خاص خود را دارد. از این رو نیاز است تا گاهی اوقات از این دغدغه‌ها فاصله بگیرید و به جایی رجوع کنید تا آرامش از دست رفته شما را باز گرداند. این مکان همان روستا می‌باشد البته هر روستایی مدنظر ما نیست.

یک سری از روستاها در ایران وجود دارند که معمولاً از نظر زیبایی بسیار خاص هستند و هر چشمی را به دیدن خود جذب می‌کنند. در واقع روستایی که در این مطلب آن را معرفی می‌کنیم روستایی با نام زیارت در استان گلستان خواهد بود.

آبشار در روستای زیارت گرگان
آبشار در روستای زیارت گرگان

روستای زیارت یک روستای دور افتاده نیست بلکه در کنار جاذبه‌های طبیعی محفوظ شده است. در این روستا شما می‌توانید از امکانات تفریحی خاصی بهره ببرید.

این روستا مغازه‌های بسیاری را در خود جای داده که همواره می‌توانند محصولات محلی را به شما عرضه کنند. علاوه بر آن مکان‌هایی وجود دارند تا شب را آرام در این روستا سپری کنید.

در هر فصل از سال که به روستای زیارت سفر کنید، رنگ آمیزی خاصی در انتظار شما خواهد بود. این جاده روستایی که معمولاً به یک مسیر سربالایی ختم می‌شود، جاده‌ای پیچ‌دار می‌باشد، دو طرف جاده درختان زیادی وجود دارند که بر روی کوه‌ها قرار گرفته‌اند و در فصل پاییز با رنگ‌های متنوعی دیده می‌شوند. برای رسیدن به انتهای روستای زیارت تنها نیاز است تا هفت کیلومتر از این مسیر را طی کنید.

با ورود به روستای زیارت شاید بارو نکنید که این منطقه روستایی است زیرا کوچه‌ها سنگفرش شده‌اند.

روستای زیارت در استان گلستان
روستای زیارت در استان گلستان

در این روستا سه آبشار وجود دارند و علت خنکی این روستا نسبت به مناطق پایین‌تر نیز وجود همین آبشارها یعنی آبشار خال دره، دوقلو و دره تل انبار است.

آبشار در روستای زیارت در استان گلستان
آبشار در روستای زیارت در استان گلستان

این آبشار در 8 کیلومتری جنوب شهر گرگان قرار دارد.

یکی از مناظر بسیار خاص وجود مکان‌هایی برای عرضه محصولات محلی است. یکی از این محصولات نان‌های محلی هستند که در همان لحظه در داخل تنورهای سنتی پخته و به شما تحویل داده می‌شود.

بهترین زمان سفر به این روستا چه موقع است؟

فصل تابستان بهترین زمان سفر به این روستا است.

آدرس روستای زیارت کجاست؟

این روستا در 8 کیلومتری جنوب شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد.

به این مطلب امتیاز دهید. سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها 1 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *