منوی دسته بندی

تفریح آخر هفته در کوه صفه اصفهان

با شنیدن نام اصفهان بسیاری از افراد به یاد سی و سه پل می‌افتند اما اصفهان وسعت و تنوع بسیار زیادی دارد. یکی از جاهای کمتر شهرت یافته اصفهان کوه صفه است.

این کوه تنها یک کوه نیست بلکه مکانی برای تفریح و خوش گذرانی‌های روزانه و شبانه است که می‌توانید در کنار خانواده یا دوستان خود از آن لذت ببرید.

تفریح در کوه صفه اصفهان
تفریح در کوه صفه اصفهان

کوه صفه را باید در شب دید. این کوه برخلاف کوه‌های دیگر به گونه‌ای زیبا طراحی شده است که همواره می‌تواند چشم‌ها را به سوی خود جلب کند. قطعاً دیدن چنین صحنه‌ای در شب خاطره انگیز خواهد بود زیرا با چراغ‌های رنگی از زیر تا بالای کوه نیز روشنایی‌هایی وجود دارند.

این کوه به دلیل وجود مسافتی مناسب می‌تواند مکانی برای پیاده روی‌های ورزشی باشد زیرا مسیر آن هموار بوده و در میانه راه امکاناتی هم وجود دارد. علاوه بر آن سرگرمی‌های دیگری هم در این کوه وجود دارند. به عنوان مثال می‌توانید از تله کابین که بر فراز کوه ساخته شده استفاده کنید.

تله کابین کوه صفه
تله کابین کوه صفه

برای سرگرم شدن می‌توانید از بولینگ استفاده کنید. هم‌چنین زیپ لاین، پل معلق و سینما سه‌بعدی نیز وجود دارند.

علاوه بر کوهنوردی که می‌توانید انجام دهید، می‌توانید غارها و چشمه‌هایی را مشاهده کنید. وجود چندین چشمه در این مکان و همچنین حیات وحشی که در کنار این کوه قرار دارد، دیدنی‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید ساعت‌هایی از روز را برای گشت‌و‌گذار سپری کنید.

کوه نوردی در صفه
کوه نوردی در صفه

برخی از بازدیدکنندگان در زمان قرار گرفتن در بالای کوه صفه آن را بام اصفهان توصیف می‎کنند زیرا از نظر آنها در بالاترین نقطه‎ای قرار دارند که تمامی شهر را می‎توانند ببینند.

پارک بازی نیز در این کوه ساخته شده است تا بتواند سرگرمی‌های خوبی را برای کودکان به همراه داشته باشد بنابراین آنها را از این لذت‌ها محروم نکنید و آخر هفته‌ها به این فضای خوب و مفرح سفر کنید.

آدرس کوه صفه

به این مطلب امتیاز دهید. سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها 2 عدد و میانگین امتیازها 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *