منوی دسته بندی

شرایط و قوانین

کاربر گرامی، برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، لطفاً شرایط و قوانین تور این پرشیا را مطالعه فرمایید. استفاده شما از تور این پرشیا به منزله قبول شرایط و قوانین است.

شرایط و قوانین عمومی

۱- تور این پرشیا فقط از آدرس tourinpersia.com در دسترس است لذا هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آدرس و نام‌های مشابه ندارد.

۲- هر گونه سو استفاده از لوگو و نام تور این پرشیا یا نام‌های مشابه ممنوع می‌باشد و در صورتی که برای تور این پرشیا مشکل‌ساز شود، این حق را دارد که از طریق مراجع قانونی اقدام به شکایت و جبران خسارت کند.

۳- تور این پرشیا در تلاش است تا مطالب دقیق و به‌روزی را ارائه دهد اما اگر مطالب درج شده در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی اشتباه یا قدیمی باشد، مسئولیتی در قبال آن و مشکلات پیش آمده ندارد.

شرایط و قوانین عضویت و حساب کاربری

۱- کاربر باید مشخصات واقعی خود (مانند نام و نام خانوادگی و ایمیل) را درج کند. در صورتی که کاربر مشخصات واقعی خود را درج نکند عواقب آن به عهده کاربر می‌باشد.

۲- کاربر باید از یک رمز عبور قوی استفاده کند. برای داشتن رمز عبور قوی از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و کاراکترهای خاص مانند !@#$ استفاده کنید. هم چنین می‌توانید از گزینه رمز تصادفی که در وب‌سایت وجود دارد استفاده کنید. توجه کنید که از اعداد، حروف، کاراکترهای پشت سر هم، تکراری و یک در میان استفاده نکنید. شماره تماس، کد ملی، شماره شناسنامه، نام و نام خانوادگی را به عنوان رمز عبور قرار ندهید. نباید رمز عبور خود را در اختیار دیگران بگذارید.

۳- کاربر باید از ایمیل معتبر استفاده کند چون لینک ثبت نام، رمز عبور جدید و… به ایمیل ارسال می‌شود. به هیچ عنوان نباید از ایمیل‌های موقت استفاده کنید. تور این پرشیا این حق را دارد که حسابی که با ایمیل موقت ساخته شده است را مسدود کند.

شرایط و قوانین کپی و نقل قول از مطالب

۱- استفاده از مطالب تور این پرشیا تنها با درج نام و آدرس https://tourinpersia.com و لینک به مطلب ذکر شده مجاز است.

۲- درج مطالب و محتوای تور این پرشیا در رسانه‌های کاغذی، صوتی و تصویری، الکترونیکی و… تنها با کسب اجازه‌ از تور این پرشیا و با رعایت شرایط و قوانین مجاز می‌باشد.

۳- برای استفاده از مطالب تور این پرشیا نباید نام خودتان، اشخاص یا شرکت‌های دیگر به عنوان نویسنده درج کنید.

۴- در صورتی که مطلبی برای توراین‌پرشیا ارسال کردید، تور این پرشیا نام و مشخصات شما را به عنوان نویسنده درج می‌کند.

5- مطالب درج شده در تور این پرشیا توسط اعضای این گروه تولید می‌شوند اما در صورتی که احساس می‌کنید مطالبی از شما بدون اجازه از شما درج شده است، لطفاً با ما تماس بگیرید.

حریم خصوصی

۱- مشخصات کاربر (نام و نام خانوادگی، ایمیل، رمز عبور و…) نزد تور این پرشیا محفوظ می‌باشد و مشخصات کاربر در هیچ جایی منتشر نمی‌شود. تور این پرشیا همواره در تلاش است از مشخصات کاربر محافظت کند، ضمن اینکه کاربر نیز موظف است از مشخصاتش محافظت کند و در صورتی که مشخصاتش تغییر کرد، آنها را به‌روز کند.

۲- تور این پرشیا به هیچ عنوان از ایمیل کاربران برای ایمیل‌های تبلیغاتی استفاده نمی‌کند و هیچ‌گاه ایمیل کاربران را در اختیار اشخاص، گروه‌ها، سامانه‌های ارسال ایمیل انبوه، شرکت‌های تبلیغاتی، موسسات و… قرار نمی‌دهد. تور این پرشیا این حق را دارد که برای اطلاع رسانی در مورد سرویس‌های خود و سایر موارد به کاربران ایمیل ارسال کند.

۳- تور این پرشیا می‌تواند برای برقراری امنیت، برخی از اطلاعات کاربر (مانند نوع و نسخه مرورگر، IP، تاریخ و زمان ورود به سایت، صفحات مراجعه شده و…) را در سرور خود ذخیره کند.

۴- تور این پرشیا این حق را دارد که هر کاربری که حریم خصوصی را نقض کرد، بدون اطلاع قبلی حساب کاربری (Account) آن کاربر را مسدود کند.

توضیحات تکمیلی

۱- در صورتی که کاربر قوانین را رعایت نکند، تور این پرشیا این اختیار را دارد که بدون اطلاع قبلی حساب کاربر را مسدود کند. در صورتی که حسابی مسدود شد و کاربر به اخطارها توجه نکند، تور این پرشیا می‌تواند حساب کاربر را حذف کند.

۲- تور این پرشیا این حق را دارد که شرایط و قوانین را به‌روز کند.