منوی دسته بندی

دهکده سلامت صبا در قم

معرفی

قم را به عنوان یکی از استان‌های مذهبی در ایران برای گردشگری مذهبی می‌شناسیم اما قم جاذبه‌های دیدنی و تفریحی دیگری نیز دارد.

از بین جاذبه‌های مختلفی که در استان قم وجود دارد و شاید از آن بی‌خبر باشیم می‌توانیم به دهکده سلامت صبا اشاره کنیم.

برای دیدن این دهکده باید به دستجرد بروید و پس از آن در فاصله زمانی یک ساعته می‌توانید خود را به دهکده سلامت صبا برسانید. این دهکده با توجه به امکاناتی که دارد می‌تواند لذت قدم زدن در جایی سالم و خوش آب‌و‌هوا را برای شما رقم بزند.

آب‌و‌هوای قم، آب‌و‌هوایی خشک و گرم است، بنابراین پیدا کردن جایی که هوایی متفاوت با آن را داشته باشد می‌تواند یک نعمت بزرگ به شمار رود. دستجرد در قم یک منطقه با آب‌و‌هوایی کاملاً خنک است. این منطقه یک منطقه ییلاقی است زیرا هوایی سرد و بادهایی خنک را در فصل گرم تابستان به همراه دارد.

اغلب افرادی که قصد ماندن در این شهر را دارند به دلیل زائرپذیر بودن قم با مشکل اقامت مواجه می‌شوند. علاوه بر آن پرتردد بودن مسیرهای منتهی به قم می‌تواند از لذت سفر شما بکاهد. بنابراین یکی از بهترین کارها رزرو مکانی تفریحی در نزدیکی حرم می‌باشد که بهتر از دهکده گردشگری صبا مکانی دیگر را نمی‌توان معرفی کرد.

در دهکده توریستی و تفریحی صبا یکی از مکان‌هایی که می‌توانند سرگرمی خوبی برای شما باشند دریاچه‌ای مصنوعی در این مکان است.

در این دهکده سالن‎هایی برای برپایی کنسرت‎ها، همایش‎ها و مراسم‌ها وجود دارند.

رستوران‌هایی بی‌نظیر با غذاهایی مدرن و رستوران‌هایی که به صورت جداگانه غذاهای دریایی را سرو می‌کنند، وجود دارند.

پیستی برای دوچرخه‌سواری و همچنین پیستی برای اسکیت‌سواری در اختیار شما قرار داده می‌شود. علاوه بر آن افرادی که تمایل به استفاده از قایق برای قایق‌سواری دارند و در این کار مهارت خاصی هم دارند، امکانات مورد نیاز فراهم شده است.

سه فاز در دهکده سلامت صبا

فاز اول دهکده سلامت صبا

هدف اصلی را می‌توان توجه به تفریح و گردشگری سلامت معرفی کرد. در این فاز انواع امکانات رفاهی و تفریحی وجود دارند. دریاچه‌ای که به صورت مصنوعی ساخته شده، شهربازی نسبتاً بزرگ برای تفریح کودکان و بزرگسالان، مکانی برای ماهیگیری، بازارچه‌ای برای معرفی و فروش صنایع دستی، ویلاهایی با بهترین امکانات در مکان‌هایی جداگانه در اطراف دریاچه نمونه‌هایی از این امکانات به شمار می‌روند.

فاز دوم دهکده صبا سلامت

هدف از فاز دوم، سلامتی افرادی است که وارد این دهکده می‌شوند و با نام کلینیک سلامتی نیز در حال فعالیت است. خدمات مربوط به حفظ سلامتی مردم با روش‌های نوین و جذاب در اختیار آنها قرار می‌گیرد تا بیشتر از قبل قدر سلامتی خود را بدانند.

فاز سوم دهکده گردشگری صبا

در فاز سوم به فعالیت‌های بدنی در این دهکده توجه بیشتری شده است. برای این منظور سالن‌هایی بزرگ برای انواع ورزش‌های سالنی و همچنین پیست‌هایی در فضای باز برای انجام تمرینات و ورزش‌های هوازی در نظر گرفته شده است. از جمله این ورزش‌ها می‌توانیم به اسب‌سواری، تیراندازی، دوچرخه‌سواری، اسکیت و … اشاره کنیم.

افرادی که دوست دارند تا رمز و راز یک زندگی سالم را بدانند می‌توانند در این دهکده با مشاوره‌های پزشکی که در زمینه‌های مختلف تخصص دارند، استفاده کنند.

کلیپی از دهکده سلامت صبا

این کلیپ توسط دهکده صبا ساخته شده است.

آیا هزینه ورودی دارد؟

مبلغی کمی دریافت می‌کنند. فعلاً 10 هزار تومان است اما ممکن است این مبلغ تغییر کرده باشد.

دهکده تفریحی صبا در چه ساعاتی باز است؟

معمولاً همه روزه از 9 صبح تا 10:30 شب باز است. برای افرادی که سوئیت اجاره کنند 24 ساعته در دسترس است.

شماره تلفن دهکده صبا چند است؟

02535224361 و 0253103

آدرس دهکده سلامت صبا

اتوبان ساوه، پانزده کیلومتری سلفچگان، خروجی دست راست، کیلومتر 2 جاده تفرش، شهر دستجرد.

به این مطلب امتیاز دهید. سمت راست کمترین امتیاز و سمت چپ بیشترین امتیاز است.
[تعداد امتیازها 5 عدد و میانگین امتیازها 4.8]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *